اگر من می تواند روغن بزرک با مرحله CKD 4 استفاده
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

رحله 4 بیماری مزمن کلیهبا توجه به عدم اسید لینولئیک و اسید لینولنیک، بروز این بیماری تمدن مدرن تنها یک منبع بزرگ از این sustancias.Si یک فرد با مرحله CKD 4 تشخیص داده شده در بسیاری از countries.The بزرک نفت بسیار بالا است ، او هنوز هم ممکن است روغن بزرک استفاده کنید؟

برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، که اغلب به دنبال یک طرح رژیم غذایی restringida.En این مورد، بدن ممکن است فاقد اسید چرب غیر اشباع به راحتی، و گزارش شده است که کمبود اسید چرب غیر اشباع این می تواند طیف وسیعی از مشکلات و اختلالات از جمله باعث:

- عقب ماندگی ذهنی

- اقدام هماهنگ

- بینایی ضعیف

- چاقی

- بی اشتهایی

- کم ایمنی

- فشار خون بالا

- کبد چرب

علاوه بر این، بیش از 30 نوع بیماری را می توان با کمبود این بیماران ناشی دارند nutrientes.Cuando مرحله 4 بیماری کلیه، همچنین ممکن است برخی از علائم و مشکلات anteriores.En این مورد دارید، می توانید کمی روغن اضافه کنید بذر کتان در برنامه رژیم غذایی خود و همچنین برای مبارزه با این مشکلات این بیماران، این روغن می تواند مزایای زیر را.

اثر بارز ترین است برای تنظیم فشار خون و مهار واکنش های التهابی و فشار خون بالا می تواند واکنش های inflamatorias.Ambas وضعیت این بیماری از بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی به راحتی بدتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیوی.

یکی دیگر از اثرات بزرگ است برای تنظیم سطح قند در آلفا لینولنیک sangre.El روغن بزرک اسید می تواند به سلول های بتا پانکراس ترشح انسولین به ترویج و حفظ مداوم sangre.Por سطح انسولین بنابراین، نفت بذر کتان می تواند به کاهش قند خون کمک کند و درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

در حال حاضر، ما می دانیم چگونه بذر کتان نفت در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه Diet.Si می خواهید مدیریت بهتر عوارض آنها بسیار مهم است، شما می توانید یک دکتر آنلاین برای اضافه کردن مقدار صحیح از این روغن در رژیم غذایی خود مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: مرحله CKD 4,رحله 4 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: